Zajęcia dodatkowe

zajęcia dydaktyczne
– zajęcia prowadzone zgodnie z ramowym planem zajęć, to m.in: opowiadanie bajek, poznawanie zwierząt i roślin, nazewnictwo przedmiotów, pory roku.

zajęcia plastyczno-sensoryczne
– prace plastyczne mają duży wpływ na wszechstronny rozwój dzieci w tym także wspomaganie motoryki małej. Prowadzone są m.in. zajęcia z malowania z wykorzystaniem także innych narzędzi niż pędzle, wyklejanie, zajęcia przestrzenne. Zajęcia prowadzone są zgodnie z ramowym planem zajęć.

zajęcia muzyczno-ruchowe
– w trakcie zajęć Dzieci śpiewają piosenki, wykonują proste ćwiczenia ruchowe w rytm muzyki, próbują gry na instrumentach, uczą się muzycznych rymowanek. Zajęcia rytmiczno-muzyczne prowadzone są zgodnie z ramowym planem zajęć.

zajęcia z języka angielskiego poprzez zabawę
– stworzone specjalnie z myślą o najmłodszych odkrywcach. Poprzez zabawę, gry, piosenki i interaktywne aktywności, dzieci w naturalny sposób oswajają się z nowym językiem.

zajęcia tematyczne
– zajęcia prowadzone wg. planu zajęć w żłobku polegające na poznawaniu nowych kultur, poznawaniu zwyczajów, zajęcia związane z dniami świątecznymi czy wydarzeniami.

gimnastyka
– zajęcia prowadzone zgodnie z ramowym planem zajęć przez opiekunów mają na celu ćwiczenie wszystkich partii mięśni, sprawności rąk i nóg, naukę panowania nad swoim ciałem i ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz ćwiczenie zmysłu równowagi.

kształtowanie nawyków higienicznych, porządkowych i grzecznościowych
– codzienna nauka i kształtowanie dobrych nawyków.

zajęcia rytmiczne
– wpływają korzystnie na rozwój zdolności intelektualnych, ćwiczą umiejętności koncentracji i uwagi oraz przyczyniają się do rozwoju spostrzegawczości i pamięci.

spotkania z ciekawymi osobami z różnych grup zawodowych
– poszerzanie wiedzy nt. konkretnych zawodów, co dokładnie wykonują poszczególne osoby i czym na co dzień się zajmują. Zaspokajanie ciekawości u dzieci i budowanie w nich komunikatywności. Spotkania organizowane są 1 raz w miesiącu.

obserwacje psychologiczne dzieci
– obserwacja i diagnoza psychologiczna zgodnie z wiekiem rozwojowym dziecka. Obserwacja prowadzona przez dyplomowanego psychologa.

logopeda
– badania przesiewowe z wstępnym wskazaniem do terapii indywidualnej. Zajęcia prowadzi dyplomowany logopeda.

fizjoterapia
– obserwacja, badania przesiewowe z wstępnym wskazanie do terapii indywidualnej. Zajęcia prowadzi dyplomowany fizjoterapeuta.



